07 October 2016

VIVIX SHAKLEE BUAT HAL LAGI

VIVIX BUAT HAL LAGI . Terima berita ni dengan genangan air mata. Julai lepas seorang sahabat baik bertanyakan VIVIX. .

Saya masih ingat lagi tanpa banyak soal, dia setuju untuk ambil 2 VIVIX terus. Tak lama lepas tu dia post gambar terbarunya, nampak runcing dagu, awet muda sungguh. . Oh, padan lah dia beria nak VIVIX, sebab nak cantik! Ternyata menjadi. . . .

Tapi awal bulan ni dia mesej saya katanya nak stop makan VIVIX!  . Nak berhenti makan VIVIX?!  .

Aduh, kenapa pulak ni. Cuak dibuatnya. . . Memang buat hal betul lah VIVIX ni. . Rupa2nya dia pregnant! Setelah 9 tahun anak sulungnya menanti kehadiran adik, akhirnya berhasil!  .  Alhamdulillahh syukur  nikmat!


Setelah bertahun dia ada cyst dan menunggu untuk kembali hamil, alhamdulillah Allah beri tahun ini dgn usaha dia amalkan VIVIX . Gembira, tahniah sahabat!

≈================================
5 Sebab Kenapa Vivix Suplemen Terbaik.
≈================================

SEBAB 1
Vivix shaklee mudah ditelan kerana ia dihasilkan dalam bentuk cecair yang pekat.Mak ayah kita tentulah tak nak telan suplemen terutamanya yang dalam bentuk tablet kan. Kalau Vivix Shaklee ni tentulah tak ada masalah nak telan.

SEBAB 2
Vivix Shaklee boleh bertindak dan berfungsi sehingga ke peringkat DNA manusia.

Dengan memperbaiki sel dan DNA, Vivix Shaklee berupaya mencegah banyak penyakit kronik dan kritikal.

Kajian membuktikan ramuan yang terdapat dalam Vivix Shaklee boleh melindungi dan membaiki DNA sel yang setiap hari berhadapan dengan radikal bebas daripada persekitaran kita seharian.

SEBAB 3
Vivix Shaklee membantu memulihkan sel-sel yang telah rosak akibat penyakit kronik seperti kanser, sakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya.

SEBAB 4
Reaksi dan respon yang sangat pantas kerana kandungan Vivix yang tinggi antioksidan. Suplemen Vivix Shaklee akan melindungi sel badan kita dari rosak dan berkarat akibat serangan radikal bebas. Sel-sel badan yang rosak inilah yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit degeneratif.

SEBAB 5
Suplemen Vivix Shaklee emberi tenaga tambahan dan bantu kuatkan badan. Bila umur dah makin meningkat badan kita cepat rasa penat. Betul tak? Maca mak ayah kita la kan, kadang-kadang tu tak ada sakit apa pun tapi cepat penat

Dalam kajian makmal, ramuan utama dalam Vivix menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel yang kebiasaannya menurun apabila kita semakin tua


Sekarang ni kita kena sediakan payung sebelum hujan
Sediakan supplemen sebelum sakit
Bukan dah sakit baru cari supplemen

Mencari supplemen yang sesuai mengikut umur dan penyakit?
Boleh cari orang kat bawah ni
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

Yaya_Shaklee
017 9313997


No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^