18 December 2013

CHECKLIST PERKAHWINAN - apa yang penting buat masa terdekat ini.

Assalamualaikum,

Bila buat research tentang checklist perkahwinan macam macam gaya yaya jumpa. sampai naik pening tengok. tapi bila kita buat ringkasan sebenarnya banyak gila yang perlu disettlekan. bukan dalam checklist sahaja kadang- kadang benda yang takde dalam checklist pun tiba- tiba ada. bagi seorang yang cerewet dan perfectionist sangat la kononyaaa saya buat checklist saya sendiri. lebih kurang beginilah rupanyaaa..comot tapi saya faham kot. haha


kenapa mesti pink juga? entah sendiri tak faham.

Sebenarnya ada 3 pages kot checklist ni.hahaah melampau lampau sampai bab dalam bilik pun yaya checklistkan. ayooooo pening wooo..

tak pe rileks rileks.. tarik nafassssss hembusss....

pengalaman menguruskan perkahwinan hanya sekali seumur hidup kan. jadi buat yang terbaik untuk anda dan pasangan. Banyakkan buat rujukan. macam saya yang dah terlalu banyak rujukan sampai sendiri pening..hahahaha !

 

1 comment:

  1. salam akak, kalau saya nak checklist akak tu boleh tak ? nak buat contoh hehe. kalau boleh akak email saya ya? bellaulalala@gmail.com thanks akak :*

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^