01 October 2013

Cari Pakej Pelamin Tunang dan Baju Tunang serta Photographer yang berbaloi !

Assalamualaikum,

Disebabkan terlalu ramai email, tanya saya mana tempah baju...mana tempah pelamin dan shawl semua. Jadi dengan perasaan rajinnyaaa saya siapkan satu post mengenai vendor- vendor yang saya ambil untuk majlis pertunangan saya yang saya rasa dah habis ringkasss. wahahah ! walaupun duduk pendalaman, jauh...dengan teknologi yang ada kita online sahaja..semuanyaaa akan berjalan dengan lancar. bukanyaa alasan untuk tak menjadikan satu majlis itu kenangan terindah !

serius saya tak planning lansung nak tunang masa bulan 8 hari tu. atas sebab sebab tertentu terus masuk merisik dan tunanglahhh saya. dalam masa sebulan kot saya siapkan semuanyaaa..hmm boleh lah. Alhamdulillah...dengan bantuan keluarga semua dipermudahkan. Syukur sangat - sangat.

So yaya nak share la beberapa benda yang mungkin boleh korang jadikan panduan or nak dapatkan vendor yang murah area Bentong dan Raub. heheeeeee so lets' gets started.




Untuk baju saya memang tak sempat nak tempah. jadi saya cuma google sahaja..cari kurung - kurung modern yang agak ringkas..untuk dipakai. Nasib baik jumpeee gak. legaaaa...hehehe... yaya beli baju kurung moden ni kat sini ye..Kurung Moden International.akak ni sangat baik, dan layan kerenah saya yang suka tanya macam- macam. yelah badan macam model plus size kottt...kenalah hati - hati..

yang best ramai tanya...tempah mana..hahha saya beli je yeee...online ! RM 210 kalau tak silap. jahitan dan manik semua kemas. tkde masalah. sampai pun cepat je. ! 







Shawl & Veil- Nissa'Rary



Hantaran - Sendirian Berhad (mak yang tolong, bagi idea sahaja )


Pelamin dan Make up  - Andaman Tania

Sangat recomended butik ni..mesti ramai akan terkejut kalau tahu harga mini pelamin yaya ni..only RM 450 okay !!! tapi kalah pelamin orang nak nikah..hehehe..



Photographer  -Raja Muhammad Sabri

Untuk set photographer pulak,  lagilah murah..only RM 400 SAHAJA !! ko dapat album dan gambar yang cantik serta free gift . Also photog yang comel muka macam pelakon kauu..hahaha






Photo Props - Sendirian Berhad

Ni sebab memang rajin terlebih la kan..boleh je cari kat interner then edit edit sikit..

'




Sekian terima kasih, hope korang berpuas hati..kalau tak puas hati boleh email yaya ye..nak yaya editkan untuk photo props pun boleh. i charge murah murah heeeeee..hehhe


email : babygorjes@gmail.com
wassapp : 017 931 3997


1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^