08 April 2013

BEBAS TOKSIN DENGAN 2BE GORGROUS FIBER


KALAU NAK KESAN YANG POSITIF, FIKIRAN KITA JUGA KENA POSITIF.
2BE GORGEOUS FIBER- bukan UBAT. Tetapi makanan organik. 
Korang boleh minum begitu sahaja, atau korang boleh gabungkan dengan mana-mana supplement kecantikan korang. Tak menjadi masalah sebab ia organik. 
Malah kesannya sangat baik & lebih cepat. bertukarlah kepada yang lebih organik.



GOSSIP : Makan supplement bukan main banyak, tapi aku tengok BIASEEEE je ?
Okay, sakit nya hati... Tapi bukan salah supplement ye . Ini semua salah TOKSIN yang BLOCK khasiat SUPPLEMENT dari serap sepenuhnya.
BEBAS TOKSIN sekarang juga !!!



BOOSTER KECANTIKAN ?
Tau tak bahawa 2BE GORGEOUS FIBER boleh campur dengan mana2 supplement yang korang ambil. Lagi bagus sebenarnya sebab ia akan bantu / menjadi booster pada supplement korang tu. supaya lebih cepat kesannya.

Ramai dah cuba .



Ini testimoni panasss lagi,sampai turun 2 kg. sebab ape, minum fiber ni buat kita kenyang..tak nak makan benda lain.




ALL READY STOCK !

Nak tau harga sila email / wassapp yaya. yang pastinyaa harga adalah masih dalam kemampuan. 
bawah RM 60 !


EMAIL : babygorjes@gmail.com
SMS / WASSAPP : 017 931 3997

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^