25 March 2013

TSUNAMI AURA WHITE - RM 150 + FREE POSTAGE !

Aura white yang siap sedia untuk dibancuh ! shaker yang belah kiri tulah yang akan dapat free ye ! 
berbaloi- baloi



Dalam aura white dah ada scoop ye. just masukkan 2 scoop dalam shaker, then letak air 150ml - 200ml, ikut suka la..yaya lagi suka 200ml. heeee..


Yayyy dah siap ! nampak sedap kan..tuu dalam gambar, kalau betul - betul lagi sedap rasa maca ribena yee

 
kepada yang ada masalah rambut gugur tu ..memang yaya suggestkan minum AURA WHITE, dalam masa 2 minggu tgok rambut anda gugur lagi tak ? hehehe

Kalau masalah kuku rosak or mudah rapuh pun insyallah akan sembuh ! tak cantik kan kuku rosak..lagi - lagi perempuan..nak sarung cincin nnti malu kat mak mentua . ekekeeee

muka berkedut ! ouuhhwwww..baik siap sedia minum aura white awal 20 an ni..maintain la 20 tahun sentiasa nnti.




BERAPA HARGA AURA WHITE ?

RM 150 
FREE POSTAGE
FREE SHAKER


BERMINAT BOLEH EMAIL YAYA

SUBJECT : ORDER AURA WHITE
babygorjes@gmail.com



No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^