07 March 2013

SOALAN LAZIM AURA WHITE GlutaCollagen 400000mg


SOALAN LAZIM MENGENAI AURA WHITE





a) 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg

b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

h). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi? huhu.


JIKA ANDA BERMINAT UNTUK ORDER

SMS / VIBER/ WASSAPP - 017 931 3997
EMAIL - babygorjes@gmail.com


No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^