24 December 2012

PROMOSI MASIH BERJALAN ! SEKOTAK BEUTSKIN RM 200

Assalamualaikum,


Syukur Alhamdulillah..rezeki hujung tahun makin murah, makin ramai share testimoni, makin ramai percaya dengan beutskin. mesti ade yang kata POYOOOOOO. hehe tak kisahlah.. yang penting saya rasa kesan dan untuk kesihatan saya juga. tak masalah pun dengan orang lain, rasa nak cantik dan sihat sila email dan pm saya, saya terangkan. kalau nk jatuhkan saya, saya doakan anda sentiasa bahagia dengan hidup anda

macam saya bahagia ! hehe 

bukan anak ye, tapi sepupu - sepupu..


Okay kepada yang nak order boleh email yaya ye..

ini harga terkini ye. harga ni tak valid lepas 29hb ye, nak jadi ahli kena beli dengan harga RM 240 yee.hehe


BELI BEUTSKIN ESSENCE - RM 206 -TERUS JADI AHLI
BELI KAPSUL SNE - RM 186 - TERUS JADI AHLI
BELI BE + SNE - RM 386 - TERUS JADI AHLI
BELI BE + SNE + EXCEL TEA - RM 470 - TERUS JADI AHLI !



Alhamdulillah ramai juga yang repeat order, maknenyee berkesan la kan.. tak percaya lagi ???






NAK LEBIH INFO TERKINI DAN SENSASI DARI YAYA ! 
NAK TENGOK TESTIMONI LAGI !
NAK TEMPAH BEUTSKIN ! 

NAK SHARE MASALAH ? NAK YAYA SUGGESTKAN SET YANG SESUAI? SILA EMAIL TERUSSS zaapp ! zaaap ! hahha ke
 babygorjes@gmail.com

or SMS 017 931 3997 (cik yaya )

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^