16 November 2012

Durian Crepe OHHHHH Durian Crepe !

Assalamualaikum

Salam Jumaat semua ! disebabkan terlalu ramai  post kat facebook durian crepe ! durian crepe ! so yaya pun antara yang terliur bila tengok kegebuan durian crepe ni. kononyaa nak membuat sendiri la siap cari resepi semua. tapi semangat je lebih..bila fikir balik baik beli je ! buat pun belum tentu sedap kan.

kebetulan pula, mmg ada yg menjual durian crepe area bentong ni.CIK MIN MACARONS , sape2 nak order boleh la memang terbaik. gebuss.


Harga 3pcs - RM 10
3 packs - RM 24 

sayang je nak makan..tapi bauuu durian peerghhh

sedap ! sebiji tak cukup laa.huhuh


my beutskin essence

my kapsul sne

nak order BEUTSKIN ESSENCE DAN KAPSUL SNE je saya jual, DURIAN CREPE saya tak jual hehehe

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^