02 November 2012

CARA ADIRA MAKAN BEUTSKIN ESSENCE !

Assalamualaikum semua !

semoga sihat lah semuanyaa .. hehe sejak BERBEUTSKIN ESSENCE ni serius tak rasa lemau seperti biasa. dah pukul 1 pagi pun tetap nak update blog, nasib la badan.

inilah muka  saya masa dinner last semester setelah 5 tahun bergelumang dengan buku- buku. !


nak bercakap tentang BEUTSKIN ESSENCE (BE) memang la tak habis rasanya. sebab kalau taip je di google berlambak- lambak orang dah cerita kan tentang kehebatan supplemen BE ni, TAPI tak ramai lagi yang cerita cara ADIRA makan BEUTSKIN ESSENCE ni. hehee.. tak semuaa yang tahu..

CARA adira makan BE mungkin lain dari yang lain sebabnya dia


 ----------------------------------------------------------------------
Pecahkan kapsul  BEUTSKIN ESSENCE + SNE KAPSUL then campurkan sekali BEUTSKIN ESSENCE + SNE KAPSUL letak dalam sudu  telan/ hirup terus, lebih- lebih tuu dia sapu di muka dan seluruh badan. hehehe ini untuk yang mempunyai budget yang lebih lah ye dan berkemampuan. 
----------------------------------------------------------------------------


STOK BEUTSKIN ESSENCE KINI DAH KEMBALI PULIH !
STOK PADA SAYA BERKOTAK- KOTAK !
JANGANLAH LEPAS NI STOK TAKDE LAGI. 

saya tidak ambil order di blog. saya hanya amik order di email sahaja ye or di facebook sahaja. sms pun boleh tapi hanya untuk bagi no account sahaja. segala details sila email saya

EMAIL
babygorjes@gmail.com

SMS / WASSAPP 
017 - 9313997

tak tahu ape nak cakap reaksi muka ni. hahaha 
TERKINI 3 APRIL 2013


CARA SAYA BERNIAGA MUDAH SAHAJA !

SEKOTAK BEUTSKIN ESSENCE 

RM 210 

POSTAGE RM 6 SM / RM 9 SS

Mudah je kan...jimat disamping boleh cantik- cantik...nak order sila EMAIL OR SMS SAHAJA  ye, nak tips-tips or rahsia- rahsia pun email je. saya cuba membalas dengan secepat yang semungkin. hehehe selamat pagi semua !!


2 comments:

  1. Hye nak tny, lepas kite picit tu? Sarung gelatin tu nak kene kunyah ke?

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^