12 November 2012

Akhirnyaa tamat belajar dah cik yaya

Assalamualaikum,

Hari ni yaya nak update pasal diri sendiri pulak. heheeee. asyik2 beutskin je kan. dah ramai yang tanya bila nak update pasal diri sendiri pulak. huhu minta maaf sangat-sangat sebab takde yang menarik pun dalam kehidupan yaya. biasa-biasa je. sibuk berbisnes kecil- kecilan. tapi hari ni yaya update la sikit . 

akhirnya setelah 5 tahun setengah yaya dah habis pengajian di IPGM KPM, ye saya seorang bakal guru pendidikan khas. dah habis belajar. yaayy ! suka sangat- sangat sebab dalam masa 5 tahun tu macam- macam benda yang berlaku, sebab dalam tempoh itu saya belajar banyak perkara. dan banyak juga perkara yang terjadi banyak hikmahnya semua ini.

perkara yang paling saya tak boleh lupa ialah ERTI PERSAHABATAN. terlalu mendalam dan macam-macam perkara yang saya pelajari. nak cerita panjang-panjang pun kita semua tak sempurna setiap orang ada kekuatan dan kelemahan. yang penting kita tak perlu nak BERLAKON untuk mendapatkan sesuatu.


inilah roomate saya yang paling best dan saya paling selesa ! thanks mila 

bilik saya yang terakhir dah kosonggg

tunggu masa nak balik je,

ini hari terakhir keluar bersama-sama sabahat baik saya. mia

depan pak guard pun boleh tangkap gambar

sempat lgi posing depan camera sebelum meninggalkan bilik

peace!

pemandangan dari bilik saya. 


Insyaallah, lepas habis TEMUDUGA SPP dan POSTING saya akan menjadi seorang guru ! Cikgu Yaya ! 
terima kasih semua.


4 comments:

  1. Huhuhu sedih pulak baca T^T btw, semoga dpt mjadi guru yg baik dan dsayangi murid. Berusaha! :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^