06 October 2012

dah 4 tahun 10 bulan

Assalamualaikum,

dah 4 tahun 10 bulan, satu angka yang menakutkan juga. hehe lama juga rasanya main couple- couple ni. bila nak bersatu padu entah lah.  bila tiba saatnya hanya Allah yang tahu.  25 November 2012  ni akan genaplah 5 tahun lagi lah seram kan. serius saya memang takut bila 5 tahun


ini gambar pre 5 years. hahaahha sengal


ramai orang kata muka kami seiras ala-ala angelina jolie dgn brad pitt. tak taulaaa korang pun nak cakap benda yang sama. i setujuuuu kan aje


rasa macam baru semalam declare, now masing- masing dah semakin sihat, semakin hensem semakin cantik.  hakkkk tuihhh. masing- masing dah tak sabar nak kawin tapi masing- masing ada target yang perlu dicapai dulu. selesaikan target baru fikir projek bersatu padu. umur dah nak masuk 23 tahun, lagi 2 tahun saya dah rasa mcm anak dara tua. hahaha

25 tahun kalau tak kawin lagi apa saya nak buat eh?

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^