09 June 2012

MISI mengumpul baju dating

Assalamualaikum,

saya tak tahulah saya sorang je ke tabiat macam ni , or orang lain pun sama je. kalau bercinta dengan orang kapal ni biasalah kan, dating 2-3 bulan sekali, kalau dapat kapa besar-besar tu yang 6 bulan sekali tuhhh.saya sendiri pun tak sanggup nak bayangkan macamane. tapi apa yang penting kami tahu kami bahagia walaupun dengan cara begini.

bukan ni yang saya nak cerita tapi , saya nak cerita tabiat sepanjang 3 bulan enol onboard saya yang pening pikir nak jumpa nanti nak pakai baju ape, sebab saya ni bukanyee jenis banyak baju. keluar pakai jersey/ t shirt bodo dan seluar jeans sudaaa..haha less is comot. sebenarnyaa malas!

so sepanjang 3 bulan tu pergi mana-mana kalau terjumpa baju cantik mesti beli terus. tengok saiz jugak lah kan, takkan la saiz S pun ko nak bedal, melampau laa..badan saya ni M-L-XL.hahaha! mane2 boleh. terror tak, sebabnyaa kejap turun berat,,kejap naikkkk..

tapi cuti 3 minggu ni, saya duk usha online blog shop jee.hehehe malas nak keluar mana-mana. konon prinsip kalau keluar, duit pun keluar, tapi ini tak keluar pun duit boleh keluar! camane tuu weii. transfer online la.hahaa pe susahhh..tak payah nak cucuk..topap pun online..haha, tak cukup duit shopping pun debit card kan adoo. huahuahauhu~

so sengaja la nak share dengan korang satu online shopping yang agak baru la jugak kottt.ntah laaa tak berapa nak kajii..hehe, bila terjumpa terus terjatuh chintaaa dengan design. harga boleh la tahan..tapi kalau bijak mintaklah diskaun tak salah pun, hheee



HANNAH TOP - RM 60 INC POSTAGE
ini antara design yang saya beli..hehehe saya beli hijau dan kuning..beli kuning konon nak mcm lisa suriyaya laa..hehehe



SURI TOP - RM 60.00
yang ini saya pilih hijau kusam ni.



BLOSSOM TOP- RM 59.90
huhu yang ini tinggal kuning je. nak tak nak kena juga kuning,nak nude colour tuuu.cantekkk..huhu



cantik kan design-design baju ni, chiffon pun tak lembut sgt,,,tak keras sgt,,tak jarang sangat..tapi wajib la pakai inner untuk menjaga aurat. tapi saya puas hati la dengan service blogshop ni, cepat, dan sanggupp layan customer banyak songeh macam saya ni,yelaaa tanya macam-macam, nak pilih kaler pun pening.hahahah..

owhhh sebelum terlupa blogshop tuuu pages kat FB Hijabslover's Closet yaaa.

yang pentinggggggg, i dapat special price, yelah beli sampai 4 helai..leburrrr duit saya, tapi nak buat macam maneee.semangat nak jumpa intan payung..walaupun lagi 1 bulan 2 mingggu lagi, itu pun kalau dia onboard 2 bulan, kalau kena 3 bulan. hmmmm tambah lagi la baju saya.hahahaha!

saya rasa saya sorangggg je kot ada tabiat kumpul baju nak dating ni, korang macam mane? setiap kali dating baju baru gak keee? =)


10 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^