10 June 2012

belum raya daaa~

Assalamualaikum,

tadi tengok album kat facebook ternampak la pulakkk gambar cornflakes madu yang yaya buat minggu lepas ni. hehe terliur punya pasal sanggup singgah 5 kedai runcit. punyalahhh malas nak pergi bandar. al kisahnyaaa saya puasa hari isnin tuu..hehe feeling raya la terus,

sorry lah gambar tersenget. nak rotate tatau celah mane nak tekan. hehehe.



tiba-tiba saya rasa inilah cornflakes madu yang saya buat paling sedap. mana taknyee mcm2 bahan asing saya letak, segala jenis kacang. sedappp beb, bukan nak puji diri sendiri  tapi memang sedap laaa! hahaha dulu pernah buat tapi tak sedap, mayb madu yang yaya guna tu tak sedapp kott. salah maduu la tuh ,heee

dah la puji diri sendiri dear yaya, puasa pun belum lagi kau dah sibuk buat biskut raya! apa pun tak bleyyyy~



No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^