30 May 2012

kerabu vs rindu



Assalamualaikum,

hari ketiga bercuti, sesungguhnya cuti semester ini sangat bahagia, bangun boleh sesuka hati. makan tak boleh sesuka hati. sekarang dalam proses mencantikkan diri luar dan dalam. hehehe. sebab apa? biarlah rahsia dulu..hahaha. eleh nak rahsia kenapa pulak, takde benda yang penting pun. bukanya saya nak tunang ke, kahwin ke. tidakkkk.

sebabnyaaa ialah saya dah betting dengan intan payung, yang saya akan turunkan berat sampai 50kg! hahaha. gila tak? memang gila.. kalau saya berjaya turunkan berat smpai 50kg memang gila lah! makan ikut suka gak ni. huhuhu. lagi-lagi cuti semester ni. haaaihhhh dugaannn..dugaannn..

hari ni macam biasa uruskan bisnes online sahaja, pos mana yang patut. syukur alhamdulillah saya diberi kesempatan menyibukkan diri . ayat tak leh blah kan. hahaha.bukannn maksud saya bila saya sibuk dengan hal-hal bisnes saya layan customer semua barulah fikiran saya tak melayang.nak meleleh ke..takde maknenyeee. baru seminggu boleh lah berlagak tabah kan. kalau 2 bulan. kita tengoklahh blog ni banjirr!

owh semalam juga saya buat kerabu mangga! nasib baiklah mak kata PASS! alhamdulillah.hahahha..lagi suka kalau ikan bilis dan kacang banyakk.yummyyy !! nak resepi tak?? sedapppp (kembang montot woo bila mak puji)

lapar la pulak perut malam-malam post gambar makanan ni. huhuhu..


okay la cukuplah merepek hari ni. rinduuuuuuuuu !

time intan payung konvo bulan 3 aritu. RINDUUU!

DAH LA TAK PAYAH NAK MENGERRDIKS~

p/s: tajuk sengal je.



1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^