06 May 2012

hari terakhir praktikum 3 bulan

Assalamualaikum,

phewww dah lama gila gambar -gambar ni letak dalam draft, sejak blogspot tukar baru ni dah macam kuno rasanya. yelahh kita blogger lama. dah tua. tapi tak menopous lagi yaaa!

hari ni teringin nak tunjuk kat korang hasil lukisan saya dan rakan-rakan yang dibuli untuk memuralkan dinding sekolah.haha bukan buli la tapi berbakti. kononyaa nak bagi sumbangan pada sekolah memang sumbangan kepada tangan berbelang saya la. grrr.

kita perlu tangkap gambar pagi-pagi bagi memastikan mata tak sepet-sepet




inilah 100% siap lukisanyaaa yang polka dot bawah tu disuruhnya tambah. saya sumbat je polka dott wana wani. setelll.dah malas

nak jugak! baju pink ok. semangat


hangen aku dengan budak-budak ni. 

semuanya jakun kameraaa!!hahaha

memang akhirnya kualiti gambar melampau-lampau. tak pelahhh anak murid saya,sabar je lahh




No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^