25 May 2012

bila dia belayar





Assalamualaikum,

Syukur alhamdulillah, harini habis dah paper exam yaya. legaaaa sangat-sangat walaupun apa yang dibaca tak masuk. tapi legaaa sebab tak perlu tanggung beban membaca nota dah. heee suka! cuti semester 3 minggu. siapa tak suka cuti kan? suka-suka juga, tapi saya juga yang bersedih. 

selepas dua bulan bersuka ria akhirnya intan payung saya dah sign on kapal 23 Mei 2012. iaitu semalamm. so lepas ni kena lah tukar daisypath kat tepi blog ni. seperti biasa setiap kali dia nak naik kapal je, janji dia pada yaya ialah dia akan jumpa juga sebelum naik kapal. heee!

malas la nak cerita panjang-panjang. kali ni dia bagi yaya baby baruu. saya bukanlah penggemar teddy bear, (konon nak cover maluu) tapi bila dapat melompat. huhuhu tu umur 23 tahun tu. intan payung kitee bagi kita JERRY. yaya tanyalah kenapa bagi JERRY? dia cakap apa korang nak tauuuu.

SEBAB BILA TENGOK PERUT JERRY TERINGAT PERUT AWAK!grrrr

hanginnn je , terus tak jadi terharuu. hahaha. so dengan tidak segan silunyaaa yaya berbantalkan jerry sepanjang perjalanan naik bas ke MELAKA. huhuhuhu comel gila kot air liur meleleh

ini kes yaya malu nak bawak JERRY kehulu kehilir kat TBS. ahaha

kreatif intan payung kitee!


                               
walaupun hidung awak kembang, pipi awak macam pau, dagu tak kelihatan, awak tetap INTAN PAYUNG  saya sampai bila -bila



P/S: kapal kali ni memang confirm yaya takkan sms dan call selama 2 bulan. tabahkan la hatiku merinduinyaaa. jagalah intan payung saya wahai cik kapal tanjung. =(

4 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^