29 May 2012

alergik kalau dengar lagu ni



Assalamualaikum,

tiba-tiba saya rindu hari ni, seksa memang seksa tapi rileks laaaa. orang lain boleh kau pun mesti boleh yaya. sibukkan diri dengan bisnes sudaah tup tup dah 2 bulan kan! hehehehe~

tapi semalam masa pergi shopping nak beli barang buat kerabu mangga. hahah terdengar la pulak lagu ni. haaihh rasa nak menangis kat tempat jual mangga tu pun ada. hahaha sengal kan.

lagu yang saya tak boleh dengar tu ialah lagu ni



sebelum ni tak pernah pun suka lagu ni. tak tahu pun rentak mula-mula mcmane, tapi ada satu hari tu time tengah dating terdengar la lagu ni. saya peliklah intan payung macam eksaited nyanyi. rupanyaaa dia suka lagu HOTEL CALIFORNIA ni.hehe manalah saya tahuu. kadang-kadang tak semua benda tentang pasangan kita yang kita boleh tahu semuanya dalam satu masa,

masa yang ada kita belajar sama-sama untuk kenal mengenali. orang kata lepas kahwin baru kita tahu perangai sebenar pasangan kita. hehe betul ke eh? takut la pulak.. mana tau pasangan kita pura-pura tak panas baran. sedangkan panas baran.mintak la dijauhkan. sebabnya intan payung saya tak reti marah. ouhh mayb sebelum kawen.lepas kawen kita tak tahuu.hehe

eh nak cerita pasal lagu je, tiba-tiba macam sesi kaunseling cinta pulak, biasalahhh kalau dah berjauhan ni mula lah feelingg je. saya tak boleh bayangkan isteri seafarer menghadapi semua ni. time dyorang sign off rasa nak melompat-lompat je kan. hehehe rasa macam sebulan tu dunia milik kami berdua je. hahaha belum kawen da gataiii.


kami duta iklan ubat gigi


cepat lah balikkkk! nak makan-makan dengan awak. rindu saya makin hari makin memuncit

4 comments:

  1. Replies
    1. huhuh.ckp la cun ke.sexi ke..comel bosannn.hahaha

      Delete
  2. kenapa ek.. mostly seafarers suka lagu ni.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. laki akak pun suke ehh. pelik2 kne buat kajian niee..

      Delete

komen anda begitu berharga~ ^__^