11 March 2012

strawberry triffle with cream cheese.

Assalamualaikum,


mood entry minggu lepas ke laut je kan. hehe minggu ni saya sudah recharge balik..dahjumpa bateri hati saya. hahahaha. alkisahnyaa saya buat entry sedih meroyan minggu lepas sebab sepatutnya dia turun hari rabu tapi takde khabar berita lansung. tapi berkat kesabaran saya hari jumaat pagi tu ada berita baik. dia turun jugak kapal. sanggup shoot naik teksi terus pergi Melaka. yahoo!! saya pun lepas habis-habis sekolah je terus pung pang pung pang kat dapur buat benda ni


strawberry triffle with cream cheese.

memang rushing la buat benda ni. sebabnya saya plan nak buat khamis malam..tapi dah saya ingt dia tak balik so tak buat la malam tu..then pagi jumaat dapat call dia kata turun. baliksekolah terus campak2 la bahan. hehehe..nasib baik menjadi..

bayangkan 2 jam saya drive dari batu pahat ke melaka. pasang air cond kuat2 tak bagi benda ni cair. huhu alhamdulillah sedap kott.hehehe..(puji diri sendiri)

kami yang semakin sihat.


akhirnya terubat rindu saya. setelah 4 bulan lebih tak jumpa. paling saya suka bila dia cakap 
'ayang makin kurus laaaa' hehehe. 

rahsianyaaa makan la pucuk rindu berulam air mata.
kurus laaa~

p/s : terima kasih kepada sahabat-sahabat blogger yang beri semangat pada entry yang lepas. sayang korang sangat-sangat! 


4 comments:

  1. Nmpk sedap!! Akak suka cheese jg :-)

    ReplyDelete
  2. nyum..nyum...macam sedap je pun triffle tu:)

    ReplyDelete
  3. Sangat manis sangat manis entri ini. HAHA. Tu sesi melepaskan rindu kat bateri hati ke lepas rindu kat makanan ? Hehe :P

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^