02 March 2012

sejak pakai miracle tab dan norefal placenta oil kulit saya semakin.....

Assalamualaikum,

harini saya berani mati gila publish muka saya yang berparut dulu. huhu kalau ikutkan memang la malu. tapi niat saya nak share dengan pembaca semua miraclenyaaa MIRACLE TAB,mula-mula saya pun memang fikir berbaloi ke nak melaburkan RM 330 untuk 3 benda yang tak tentu merawat kulit saya yang memang teruk ni. kulit saya berjerawat sejak sekolah rendah..bayangkannnnn.huhuhu

dah macam-macam produk saya pakai cakap je lah produk dalam tv,majalah semua tuuu mana yang saya tak cuba. yang mahal dari miracle tab pun pernah. tapi tak elok juga muka.tapi sejak saya pakai miracle tab kulit saya alhamdulillahh makin bersih makin sihat. cerah pun makin ketara..cuma parut yang besar-besar tu memang la ambil masa tapi insyaallah kalau saya sabar dan teruskan pakai miracle tab makin ok la kulit saya.

jom tengok muka saya yang lama.huhuhuh..seganyaaaa


tengok! bekas jerawat yang sangat seram.macam kawah bulan..muka pun warna tak sekata..ini pun jerawat dah makin kecut lepas 3 hari pakai sabun miracle tab


saya snap gambar ni 16 Feb 2012



ini paling terkini 2 Mac 2012


untuk dapatkan kulit ni saya memang melaburkan duit saya.huhuhu..memang sakittt tapi demi keyakinan diri saya..

MIRACLE TAB SOAP (cuci 3x sehari)
MIRACLE TAB UPC (makan 2x sehari)
HD ESSENCE (pakai setiap kali cuci muka)
NOREFAL PLACENTA OIL+ VIT E (sapu dimuka 2 x sehari)
VITAMIN E BLACKMORES (makan sebiji sebelum tidur)


kalau berminat nak order SET MIRACLE TAB dan NOREFAL  PLACENTA OIL + VIT E boleh PM saya di facebook yaaa! sila lihat di tepi blog saya. nak tanya harga,cara makan,dan tips2 yang lain leh pm kat facebook sahaja yaa! saya akan jawab selagi termampu.



p/s : kulit yang cantik bukan untuk dibanggakan,tetapi untuk tatapan bakal suami saya nanti =),niatlah dalam hati menjaga kecantikan untuk kekasih halal anda. 

7 comments:

  1. Pergh~ Gila chun akak Yaya sayam ni. Hihi. Ni nak sangat beli. Kena korek tabung macam ni ! :P

    ReplyDelete
  2. dah brape lame amlkn miracle tab???

    ReplyDelete
  3. salam..dayah dh brape lame amlkan miracle tab??

    ReplyDelete
  4. dah brape lame amlkn miracle tab???

    ReplyDelete
  5. awak, nak tanya pasal Norefal Sofgel tu.. berapa ek?

    ReplyDelete
  6. Dik, pls email harga norefal tu....ell_r7@yahoo.com.sg

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^