02 March 2012

rezeki adik- adik- SAMSUNG GALAXY Y

Assalamualaikum,

lepas baca entry ni sure ramai berebut-rebut nak jadi adik angkat saya. hahaha! tak percaya..baca la dulu..

alkisahnyaaa si kakak masuk contest.tapi contest tu utk budak-budak umur bawah 12 tahun.masalahnyaa kakaknya umur 20 tahun (kononyaaaa hahaha!) 20 tahun lah sangat.baru sweet 23 la aaa huhu..tapi semangat nak masuk contest tu tetap ada. so kakaknya melukis dan mewarna la. tema lukisan tu vision of future. hehehe ntah apa-apa akaknya lukis. tapi not bad laa..

dah akhirnyaaa harini dapat call dari rumah ada parcel besar smpai..

adiknya menang!! dapatlah samsung galaxy Y. untunglaaaa kan. akaknyaa tak dapat ape2.hahaha..












dalam hati memang la bengkek. sebabnya hp kakaknya masih nokia batu asah ni. tapi apakan dayaaaa..takkan nak berebut kottt.maluuu.hehehe..

anggaplah rezeki harini sebagai hadiah hari jadi setiap tahun jimat duit kakakmu ini.

P/S: siapa nak jadi adik angkat sila PM saya! hahahaha

5 comments:

  1. wah bestnyee dpt samsung Y! fiqa dlu pkai Y juga hehe. now suda tuka s2 hehe

    ReplyDelete
  2. untung lah mcm tu..nak juga guna nama adik.hahahah XD

    ReplyDelete
  3. ungtungler dapat galaxy Y..
    kite tak penah dpat hadiah hp :]

    ReplyDelete
  4. Gila kentang~ Untuk budak budak dia kasi Samsung Y ? Burgh~ Terliur mak !

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^