07 March 2012

everything happens for a reason.

Assalamualaikum,

malam ni teringin sangat nak menaip. hati saya sangat-sangat sedih. tapi kenapa pula saya nak menangis? rasanya macam tak perlu.hmmmm..kalau korang baca pun mesti korang akan cakap eleh poyo lah minah ni..

saya ingatkan minggu ni dapat lah saya jumpa MR.E setelah beberapa bulan tak jumpa..last jumpa 12/11/2012..dah lama kann..tapi rasanya macam tak je..dah macam- macam saya plan nak sambut kepulangan dia..macam-macam dah beli..tapi.semuanyaaa hancur..tapi siapa suruh bodoh sangat pergi beli kann..

my plan
-nak balik sama-sama ke bentong..
-nak buatkan triffle strawberry..
dan macam-macam lagii..

tapi sekarang saya rasa nak BUANG!! je bahan-bahan tuuu..emosi saya memang dah tak stabil minggu ni..sepatutnya harini dia dah turun kapal..tapi hp saya senyap je..

tapi saya yakin setiap perkara mesti ada hikmahnya. jadi saya terima saja apa yang akan terjadi hari jumaat ni.

4 comments:

  1. oh dear..byk bersabar ye. ye btul stiap ape yg brlaku mesti ada hkmahnya.. so ape kata awk luangkn msa dgn xtvt yg awk suka. busy kn dri awk. mgkin dpt kurg ckit prsaana awk tu. :)

    btw, suka x free pleated floral skirt? kalau ya, meh la singgah blog. ada suprise. :D

    -->Pastelove Good : Dream come trueeee!!

    ReplyDelete
  2. Yaya sayang, akak faham perasaan tu.

    Sabar ye sayang ye!

    ReplyDelete
  3. rilek...
    sabar ye..
    senyum sikit...

    ReplyDelete
  4. Akk Yaya bsabar laa, "Everything happens for reason"

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^