22 January 2012

testimoni HOT miracle tab!



Assalamualaikum,

hari ni saya gembira sangat sebab saya dapat makan nasi lemak. dan badan saya pun berlemak-lemak. huhuuu. tapi kegembiraan saya ditambah plus-plus lagi sebab customer saya pun happy bila ramai tegur kulit dia makin cantik berseri-seri. ouhhh saya pun jeles.

yang bestnya dia tak makan UPC/TAB EX pun ,dia just gunakan TAB SOAP + HD ESSENCE jek. besh gila kan!

pakai dua-dua ni pun kulit korang pun semakin sihat dan for sure warna kulit semakin gloww! saya sekarang pun dlm proses menjaga kulit. impian saya ialah saya tak perlu mekap utk cantik. natural beauty is my dream..wahhh kelas kauuu yaya!!..

siapa tak nak kulit cantik kan. huhu..sanggup perabisss duit utk cantik tapi bukan utk CUCUK -CUCUK ok. serammm nyah!so kalau rasai perubahan kulit try la this product! it's worth. nanti bila kulit saya semakin ok saya pulak akan tempek gambar saya. sekarang ni malas gilaaa nak bergambar. tak tahulah kenapa. dah makin tuaa kot.


NAK ORDER? ADD SAYA SINI YAYA CATALYST
tips : cakaplah korang blogger, selalu baca blog saya, saya kasiilah murah! hahaha``=p

4 comments:

  1. Yaya sayam pakai gak ke produk ni ? Shag nak try tapi fulus memang tak ada lah kan ;'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mestilaaa pakai yangg , i loveee miracle tab!!

      Delete
  2. cik yaya tgkp lah gmbr dri smsa ke smsa.nnt boleh tgk ad prbhn ke x.hehe.sbb bnde tu mhl sgt.nk tau jgak toi2 brkesan ke.hihi



    just cdgn ;)

    ReplyDelete
  3. cam nak try gak....ade laei stock ke miracle tab nie?.......

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^