12 February 2012

MINI GIVEAWAY - cik yaya nak bagi VIT E SOFGEL COLLAGEN FREE

Assalamualaikum,

rasanya ramai yang dah duk menunggu bila laaaa cik yaya nak buat giveaway yang dia cakap-cakapkan sebelum ni. so dengan rasa rendah dirinya saya nak buatlah mini giveaway sikit. walaupun mini giveaway tapi hadiahnya sangat la berbaloi untuk kecantikan. bukan senang saya nak buat giveaway ni. lagi-lagi nak bagi produk yang saya suka sangat-sangat ni. tapi sebab nak kongsi kebaikan vit e sofgel collagen ni so saya buat juga untuk readers saya. thanks sebab sokong saya selama ini. good luck!


so kata pun mini giveaway. takde syarat ada 4 aje. mudah!semudah ABCD


1- Lengkapkan ayat berikut , saya nak sangat-sangat cuba vit e sofgel collagen kerana..........,
 (tidak melebihi 30 patah perkataan)

2-Postkan ayat yg lengkap tu kat komen entry ni je. tak payah buat entry pape.

3-WAJIB !!! - FOLLOW BLOG SPONSOR  -JUAL BELI CROCHETED & TEMPAHAN MANIK
   http://www.jualbelicrocheted-manik.blogspot.com/

4-Post ayat tuuu..then sertakan sekali

NAMA:
EMAIL:
NO FOLLOWER BLOG CROCHETED : snggg nk trace..kalau ada yg mengelattt..
(kalau yang dah post ayat sebelum ni xpe..nnti yaya akn trace sendiri..)

4- Tarikh tutup 12-2-2012 ,sebab apa lama..saja-saja je! hahaha...

p/s : HADIAH 10 BIJI VIT E SOFGEL BERNILAI -RM 25 (kata mini giveaway)
kalau ada sesiapa nk sponsor calling-calling me ok!

HADIAH UTAMA
HADIAH 10 BIJI VIT E SOFGEL BERNILAI -RM 25


HADIAH TAMBAHAN, SPONSOR yang sungguh baik hati terima kasih sebab sudi sponsor hadiah untuk mini GA ni.hadiahnyaaa!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5 HADIAH SAGUHATI
TAJAAN JUAL BELI CROCHETED
5 HANDPHONE CASING KAIT YANG COMEL-COMEL
 BERNILAI RM 10 SETIAP SATU


PEMENANG AKAN DINILAI BERDASARKAN KREATIVITI MELENGKAPKAN AYAT SEHINGGA SAYA TERSENTAP!