19 January 2012

.fullmusik giveaway.4th annivessary


Assalamualaikum, okeyh! awosomeee sesungguhh sebab inilah giveaway yang saya perappp lama gila entry baru publish.

Korang tauuuu apa itu FULLMUSIK? tak tauuuuuu.. tipulah kalau blogger ta tau FULLMUSIK tu apa kan. rasanya 90% blogger malaysia guna FULLMUSIK untuk letak lagu dalam blog kan. samalah macam saya dulu..hingga sekarang.korang nak lagu inggeris,melayu,bollywood,hollywood,indonwood,dangdutwood,nasyidwood pun ada..memang WHERE THE BEST MUSIC RESOURCES laaaa (sesukaa hati saya bagi tagline kan,maafkan saya tuan fullmusik)

so sempena Annivessary ke 4 Fullmusik tahun ni saya ada buat video yang cute miuttt khas untuk FULLMUSIK, nilah kali pertama saya buat video guna software ni. memang terbaekk dan mudah..tapi maaflah kualiti video memang biasa je la..baru kali pertama buat kan. kalau kelakar tu janganlah gelakkk eh! huhu..demi FULLMUSIK ku redahhh jua..cewahhh ayat bodek ni.

jom tengok!!
 HERO :Aaron Ajis
 HEROIN : Maya Keringg
 TITTLE MOVIE : GOMBAK RINDU FULLMUSIK~



haaaa amacam?? sedih tak..hahahah sengal je kan..apa-apa pun ni dah terlebih kreatif  kot, cramp otak gak nak buat video ni.walaupun pelakon agak degil nak cakap bahasa melayu, Aaron Ajis yang pakai kostum hitam putih tuuu,,maya keringgg yang pakai biru putihh tu, comel dak??mata kemana, ayat ke mana..yg penting muzik memang comell..macam muzik box tu kannn.hahaha movie gombak rinduu ni khas untuk FULLMUSIK ok!! 


giveaway fullmusik kalini hadiah memang terbaekk dan mantap laa..memang saya dok AIM grand prizee tu, sebab apa saya AIM grand prizee tuh?
sebab IT'S CAMERA  INSTAX  FUJIFILM MINI 7 okay! diulanggg..CAMERA INSTAX FUJIFILM MINI 7,awesomeee ok!



tak payah lah saya nak cakap benda ni comel,unik,and what so ever..sebab camera ni memang awesomee ok! fullmusik mmg paling HOT laaa sebab bagi hadiah grand prizee kegilaaaan remaja ni, ermm 23 tahun kira remaja ke? huhu macam akhir remaja je. =(

3 SEBAB SAYA NAK HADIAH FULLMUSIK GIVEAWAY ialah

jeng..jeng..jeng.........

SEBAB PERTAMA!


bride2be:

Kenny and Kaleigh’s Wedding « Love and Lavender
yes yes yes… if you are going to have a traditional guest book, the whole putting out a fuji instax camera and film for the guests to leave pictures along with their message is THE way to go!

I’m stealing this idea! This is totally happening on the big day! - M

saya nak buat photobooth pada wedding saya nantii..weeee nak buat kelainan la sikit..macam dalam gambar inspirasi kat atas niieeeee..sangatlah teringinn nak buat macam dalam gambar-gambar di atas ni..walaupun weddingnyaa ntah bila-bila..hahahaa tak tahu laa bilaaa sebab takde yang masuk meminang lagi..letihh dok tunggu niaaa.hahaha..sengal je kan..

SEBAB KEDUA!

saya nak belajar menjadi seorang yang tidak membazir dan posing dengan berkualiti  serta shoot benda yang berkualiti dan sensasiii ajeeee! haaa nape lak tak membazir? posing berkualiti?? shoot sensasiii? ape ke bendaaa ni? let me tell you, kalau pakai kamera digital or DLSR kita akan shoot beribu ribannn gambar kan. kadang-kadang entah pape yg ditangkap,, dan akhirnyaaa cramp otak nak pilih gambar yyang paling berkualiti. itulahh masalah yang saya hadapi sejak ade camera digital ni. bagus tu memang la bagusss banyak gambar tapi kualiti tuuu kne kasi polishhhh lagi. hehe tapi nnti KALAULAAAA ada kamera instax tajan FULLMUSIK ni kannn..saya berjanjiii akan tangkap gambar yang bermakna sahaja! 
(sila baca dengan penuh nada semangat OK!)

SEBAB KETIGA!

saya memang kaki novel dan tak pernah lagi baca novel SISA SEBUAH CINTA ni. tahap eksaited nak dapat novel free tu agak menebal jugak. kalau tak dapat grand prize novel pun alhamdulillah..siapa nak bg benda free kannnn.? FULLMUSIK je yangg nak bg benda free tauu


SINOPSIS NOVEL

Luka lama berdarah kembali apabila Ahmad Firasz kembali dalam hidup Renda. Kisah hitam yang disimpan kejap dalam kamus hidupnya kini terbongkar dek pengetahuan keluarga Ahmad Firasz. Kerana terpaksa, Renda dan Ahmad Firasz hidup bersama. Namun, ikatan pernikahan yang terbina tidak membawa apa-apa makna dalam kehidupan kedua-dua insan ini sebelum Ahmad Firasz mengetahui kebenaran kisah hitam yang dialami oleh Renda. Terbit rasa bersalah Ahmad Firasz terhadap Renda. Bagi melihat kebahagiaan Renda, dia telah mengambil keputusan untuk melepaskan Renda. Namun, tanpa pengetahuan Ahmad Firasz, keputusannya itu telah menghancurkan hati Renda yang telah mula menerimanya dalam hidupnya. Kerana kecewa, Renda pergi membawa diri ke Perancis. Di sanalah dia memulakan hidup yang baharu sehingga menemukannya dengan Raihan Hasyri, insan yang sangat menyayanginya. Namun, mampukah kebahagiaan itu kekal dalam hidupnya? Apakah lagi yang bakal dihadapi oleh Renda?


BERAPA LAMA DAH GUNA FULLMUSIK kat blog ni?

dah 2 tahun and above, ikut usia blog la..masa mula buat blog mesti eksaited nak letak laguuu kan, lagu paling saya suka ialah CASCADE-EVERYTIME WE TOUCH, hehehe..romantik2 gituuu..sebab apa saya suka fullmusik ni. sebab MUDAH,SENANG dan tak perlu nak pening2 nak upload ke ape..just copy paste code then lagu dah menyanyi2 kat blog. kuat lak tuuuu..hehehe..so FULLMUSIK memang memudahkan kerja saya sebagai blogger yang sukaaa tukar-tukar lagu ikut semasa.

sebelum saya menghabiskan karangan tahap UPSR ni terimalah pantun saya


Isteri pertama tinggal di tumpat,
Isteri kedua tinggal di janda baik,
Selamat  Menyambut Ulangtahun Keempat,
Fullmusik dimana Sumber Muzik Terbaik,

HAHAAH sumpah pantun ni memang tak berkualiti.asal sama rima belakang sudaaa.

kalau korang rasa nak blog korang ada laguu gak, carilah lagu kat link bawah ni ok!

p/s: harap-harap entry ni membaawa makna kepada saya sebab banyak gila kott link fullmusik! HAHAHA.

5 comments:

  1. omg..entry yang sangat bess..:) sory bru review entry ni..:) btw gudluck yaa

    ReplyDelete
  2. thaniah..entri layak menang..best n unique

    ReplyDelete
  3. tahniah menang GA..sy follow akak ye =)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^