04 January 2012

cari rumah sewa area Senggarang,Batu Pahat

Assalamualaikum,

ok harini bermula semester 7, saya dah nak habis belajar!! yayyyy final year dah..alhamdulilllahh..result semester lepas pun tak mengecewakan, luar jangkaan saya. ok tak nak cerita panjang..saya tengah rushing mushing ni.nak cari rumah sewa di area Senggarang,Batu Pahat. sebab nak praktikum 3 bulan ni.30 hb ni dah nak start praktikum, so nak mintak tolong blogger yang duduk area batu pahat mana tau ade kenalan duduk area sana ke,cikgu-cikgu area senggarang ke. pertolongan anda sangat la diperlukan..

kalau boleh tak naklah sampai RM 800..under RM 700 boleh consider lagi sebab na duduk 4 orang..ok kalau ada pape maklumat leh email  babygorjes@gmail.com or sms terus pun xpe,nnti saya call 017-9313997 (JANGAN SMS LAIN SUDAH!)

dan kalau boleh lagi ada perabot dan tv..yelah nak duduk 3 bulan takde tv leh gilooo saya. hahaha..tengah-tengah antara banang jaya dan senggarang pun ok jugak.

peergh dah macam iklan hapeee jek =) harapnya adalah HAMBA ALLAH yang sudi membantu

2 comments:

  1. Wahh~ Dah nak habis belajar. Best nye !! Shag dua tahun lagi >.<'

    Moga cepat jumpa rumah sewa yang murah murah. AMIN ;)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^