11 January 2012

antara mask yang saya suka

Assalamualaikum,

hari ni tak nak post pasal produk ! pasal promosi ! pasal apa-apa berkenaan dengan bisnes. tapi saya nak update pasal diri saya. lama dah tak cerita pasal diri saya. ermm hehe macamlah orang nak baca kan. tapi xpe la update pasal diri sambil muhasabah diri. sejak akhir-akhir ni saya baru perasan yang saya ada banyak perubahan. err perubahan yang bukanlah terlalu ketara. contohnya

sekarang saya sangat menjaga kecantikan. tiap-tiap malam mesti nak pakai mask. setiap hari mask lain-lain. siap pakai mask orang lain lagi. kata sharing is caring kan. jom tengok mask-mask yang 



mask dari sendayu tinggi. saya suka mask ni sebab mudah dan senang. bau pun sedap tak la busuk sgt..bila basuh muka rasa licin...



the most like! like! sebab bau lemon. hehehe dan yang beshnyee boleh tarikkkk bila dah kering,muka menjadi lembut.cerah tu tak perasan la pulak



grrrr..mask ni paling tak suka!! sebab busuk. dan membuatkan kepala saya migrain sepanjang malam. 1st time guna dan last time, nak tepek kat muka pun takes times.


yang ni suka juga. selalu buat pencuci muka je.mcm skrub. dan kulit bebas minyak serta kurang parut. try laaa! tapi saya tak suka biarkan dia kering di muka. sebab musyukk..hehe


ok yang ni best juga sebabnya bau not bad. boleh sental di badan atau dimuka. hhahaha dan sangat besh!


dalam minggu ni je dah banyak mask saya guna. memang semangat nak menjaga kecantikan tu makin membuak-buak bila pakwe tengah belayar eh? sebabnya bila dia belayar la ada masa nak jaga kecantikan.hahaha .tapi dalam hati ada taman woo. rindu sangat berombak.


saya harap selepas memakai mask macam-macam ni muka pun akan jadi transformer! macam..







datin norjuma keee

macam izzara aisyah ke. comelnyeee..suka tengok dia berlakon vanila coklat

4 comments:

  1. Boleh ke pakai mask tiap hari sayam ? Sebab orang selalu pesan jangan pakai tiap hari >.<'

    ReplyDelete
  2. @Puan Besar Shag Yahaya

    huhu tatau laaa..suke2 je..alaaa minggu ni je rajin,pastu minggu depan malaslaaa

    ReplyDelete
  3. baguslah rajin jaga kecantikan..hasilnya nnti diri sendiri gak yg dpt kan hihi..

    ReplyDelete
  4. kak izara comel lote macam dia dalam vc

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^