13 December 2011

untunglaaaa dah ada anak sorang

Assalamualaikum,

bosan tahap dewa monyet dah ni. download movie dah. tengok pun dah, gaduh ngan adik pun dah, menyakat pun dah. saya tak tahu nak buat apa lagi. nak keluar jalan-jalan nak jalan ke mana? tak de hala tuju pulak.

rindu pulak kat budak dalam gambar ni,. anak sapa pun saya tak tahu, main snap je gambar.haha
   

heehehe ada iras-iras tak? pendiamm je budak ni, macam saya juga

4 comments:

  1. Adelatu iras sikit, tapi tatau tang mana,

    Mata kamu besar, mata die sepet =p

    Tang pipi kot. heheee.......

    ReplyDelete
  2. cuti skola..cikgu pon cuti..tu yg best bile jd cikgu yee cik yaya =)

    ReplyDelete
  3. @KatekateKite

    ikut mata papanyee..gedikkk aihh!! hahahah geli

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^