16 December 2011

rezeki DISEMBER murah .


Assalamualaikum,

barulah semangat sikit nak update blog, hehehe..rezeki tu kadang-kadang datang dengan senangnyaa dan juga   senang je kena tarik. tapi alhamdulillah rezeki penghujung tahun saya dengan contest makin murah nampaknya. 

paling terbaru saya menang naura fashion share status. sekarang ni kan style giveaway kena share-share status. hehe saya saja-saja lah try kan..dah bosan tatau nak buat apa kat umah share la status. dapat jugak habuan kan.hahahah

nanti saya buat entry pasal naura fashion ye. owhh ada lagi entry tertunggak.huhuhu
-entry online shop murah jual vintage necklace
-miracle tab

adoiiii ada lagi tak entry yang yaya tak buat? bgtahu la yee..saya ni pelupaa



dapat Biore Makeup Remover For Eye and Lips

dapat tudung (tatau lagi tudung ape)



tatau dapat apa

rasanya tak dapat amik,sbb 20/12. benda ni kat melaka.huhu

tempat  keempat mega giveaway cik puan bunga!


Syukur alhamdulillah T_T


No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^