06 December 2011

majalah LISA terbaekkk ! murah wooo.

Assalamualaikum,

rasa macam saya dah dapat kekuatan balik, kita jangan sedih- sedih ye. baik update blog  lagi bagus kan. hehehe. besh jugak kalau laki onboard ni. nak update blog bila-bila pun takde sape nak bebel ( haha sayang jangan mara ehhh. gurau je =)

ok hari ni saya nak kongsi sikit la dengan pembaca-pembaca blog  semua tentang satu majalah yang pada saya agak baru lagi lah. lebih kurang macam majalah remaja juga la. tapi ada kelainan juga. tak de lah sama 100 %, dan yang paling besh ialah majalah ni berpatutan harganya RM 3.90, tapi tak tahu la kan mungkin harga promosi kan. nanti bila dah femes mesti paling kurang pun RM 5.00 , kebiasaanya macam tu laa.



saya beli ni 2 disember, keluaran 1 disember semangat kan. lagi-lagi bila tengok kembar sendiri masuk majalah. wakakak! muntah darah korang baca

saya suka part ni, barang kecantikan yang murah bawah RM50 dan sesuai untuk yang kurang kemampuan macam saya ni. 

part ini pun best, tentang wanita bekerjaya pilot. saya cikgu je. ada sape2 nak intebiu. hahaha i kasik free review kaw-kawwww



part contest mestilah suka kan. hantar je SMS ,kalau lucky menang la. kalau unlucky sila mandi bunga-bunga cinta, buang bala

1 disember ialah birthday saya. hehehe bukan nak tunjuk tarikh laaa. tapi harga tu laaa. RM 3.90 ajeeee..cepat-cepat pergi korek tabung beli sekarang!

Apa-apa pun aku nak ucapkan tahniah kepada majalah LISA kerana berjaya menghasilkan satu majalah yang penuh informasi dan berpatutan harganya. semoga dikekalkan harganyaa supaya saya pun kekal membelinya. hahahaha. =) KEEP IT UP!


                                         KLIK SINI KALAU NAK MENANG  DKNY's Golden Delicious .

10 comments:

  1. LISA? tak pernah nampak lagi sebelum ni.
    okay. akan ku beli nanti. hehe

    ReplyDelete
  2. yes!!!!!da byk d kedai..mmg best!!!nk beli stiap kluaran =)

    ReplyDelete
  3. rin ada beli yg 1st edition.memang okay la :)
    yg best sbb murahhh :)

    ReplyDelete
  4. nape kt utara xde pon...dh g suma kdaiiiiiiiiiii huhuhu~ :(

    ReplyDelete
  5. @:: fatin nashwah ::

    alololo..cianyeee..kalau nk yaya belikan bleh je, bank in kan duit. hehehe

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^