13 December 2011

dah kahwin dah kawan saya

Assalamualaikum,

entry yang semakin hari semakin tertangguh je. so hari ni dengan gigihnya saya akan update sikit-sikit ye, bajet ada orang baca kan =)

selama 4 hari saya berkampung ke pulau pinang semata-mata nak hadiri majlis kawin rakan sekelas saya Atif Amanina namanya, dan untuk kali pertama juga saya naik bus malam, phewww mula-mula takut gak, tp redha je la kan..hehe.

malas nak cerita panjang-panjang, tempek gambar je laaa












tahniah atif dan nasrul,semoga tabah menghadapi dunia perkahwinan

memang saya seperti tak layak kahwin lagi,huhu tak matang btol


apa-apa pun tahniah kepada pengantin baru, semoga berbahagiaaa selalu, saya nak kawin bila yek?

4 comments:

  1. pengantin tersangatlah comel.cik yaya lagi la double comel.huhu teringin nak kaweenn *ayat menggatal jap. HAHA nice post ;P

    jom singgah =,=
    LATEST ENTRY : Masa Kecik-Kecik Dulu [Part 1]

    ReplyDelete
  2. @D'ya Marshmello

    adoiii double comel tak tahannn..hehe ni makin syggg ni

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^