19 November 2011

packaging baru CATALYST COLLAGEN yang elegan!

Salam,

mungkin ada yang tahu dan ada yang tak tahun ttg packaging baru catalyst colagen. sangat esklusif hokay! rasa sayang je kalau beli then nak buang kotak-kotak ni.hhehe sampai macam tu sekali


*packaging baru*
kredit to kak hanita



*packaging lama*

kepada yang belum lagi mengamalkan collagen tu boleh la bermula dari sekarang ye..lagi-lagi yang berumur 20 an tuh sangatlah digalakkan. kulit kita ni bukan kekal tegang tauu..makin lama makin kendur. so dari muda la kita kena jaga kecantikan kan.

pandaiiiinya saya cakap kan.

bak kata mak saya 'ambil je air sembahyang...berseri la muka tu' hehehe memang sangat betul apa yang mak saya cakap tu. tapi dari segi usia lama kelamaan memang akan berseri. tapi kedut tuh..saya lebih yakin mengamalkan collagen. biar  gebu gituuu..

meh tambah ilmu sikit. definisi collagen

Collagen adalah salah satu protein yang membentuk tubuh manusia. Ia merupakan lebih kurang 30% dari seluruh protein yang terdapat ditubuh. Ia adalah struktur organik yang menguatkan tulang, gigi, sendi, otot dan kulit. Serat collagen memiliki daya tahan yang kuat terhadap tekanan. Perkataan collagen sendiri berasal dari bahasa Yunani yang bererti bersifat lekat atau menghasilkan pelekat.




jadi sebagai kesimpulan, saya amat menyarankan kepada semuaaa wanita yang berumur 20 an masih belum terlambat utk mencollagen kan diri anda!'


catalyst collagen is da best! dan paling sedappp.
RM 59.90 SM
RM 69.90 SS


email me : babygorjes@gmail.com 





Assalamualaikum

2 comments:

  1. nk try la ??? rse ape ek collagen 2??? b4 nih ad try gk soy collagen.

    ReplyDelete
  2. rasanya mcm rasa anggur skit..tp sedap laa..!!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^