03 November 2011

nantikannn jualan barang MAKE UP terpakai.murahh punya!




Assalamualaikum,

apa khabar semuaa harap semua sihat belaka deh. tadi saya mengemas la barang-barang make up yang betimbun-timbun tuh. bertimbun lah sgtttt kan. hahaha. takde la sikit je. masa mengemas tadi baru saya tahu banyak barang make up saya yang tak digunakan.huhu membazirnyaaaa dah la mahal-mahal. (mahal la sgttttt) pastu tak pakai. so nanti saya akan adakan jualan secara murah-murahan.hehehe.

tarikhnyaaa tak tau lagi bila nak publish. yang berjenamanyaa tak delah banyak sangat setakat MARYKAY,STAGE, ETUDE, yang tu je. yang lain tak berjenama sgt. then ada KRIM CHAHAYA WHITENING yang saya guna baru 30%, ada jugak, siapa beli barang ETUDE akan dapat free bb cream yang sample punyeelah. kebanyakanya saya jual 50%. separuhh dari harga sebenar dan termasuk postage. memang sangat murahh

kepada yang rasa nak booked dulu nntiii ye..tunguuuu..tunguuu..hehe..ini antara barang yang akan dijual.


stage foundation
bb cake foundation ETUDE



                                         
eye primer mary kay


ini baru separuhhh..kasii showw off sikit2 dulu. dalam minggu ni or minggu depan saya akan listkan barang-barang untuk dijual serta harga yang berpatutann la sgt2. rugii kalau korang tak rembat ok!!



No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^