22 November 2011

kalau dah nama pun awek pelaut.


Assalamualaikum,

hari ni dah sampai masa si muncit ( incik enol) saya berlayar. susahnyaaaa hati nak lepaskan dia. ni belum kawen lagi. kalau dah kawen lain cerita. sebenarnya ramai je awek-awek pelaut yang ada blog. bini-bini pelaut pun ramai. hehee. sinilah tempat melepaskan rindu. berkongsi cerita suka duka. blog jugalah tempat nak post ttg perkembangan anak-anak.
 (hehe adakah 1 hari nanti saya akan jadi mcm mereka? insyallah)

kenapa laaa perlu berpisah. huhuhu tak sukenyaa! tapi inilah cabaran dan dugaan yang awek-awek pelaut kne tempuh. tapi sebenarnya besh juga bercinta PJJ ni. sebabnya bila dating je rasa macam 1st time dating. malu-malu. hahhaa.teringat time muncit praktikal dulu. turun je kapal terus tak kenal sebab dia makin bulat dan serabut. sbb rambut tak potong. heheee

3 bulan kami akan berpisah untuk sementara waktu. kalau ada line tepon adalah. kalau takkk takde lah.seksa wooooo sebenarnya..dapat webcam sekejap pun dah rasa nak melompat-lompat.
apa yang saya merepek ni. geli btol..mula la ayat bunga-bungaaaa jiwang-jiwanggg je bila muncit dah belayar.

saya harap awak takkan lupakan saya
saya harap awak kerja dengan ikhlas dan bersungguh-sungguh
saya harap awak sentiasa rindukan saya
saya harap saya tak menangis
saya harap awak dan saya kuat!

p/s : 25 November 2011 ni genaplah hubungan kami 4 tahun. waaaaaa is it wonderful..

8 comments:

  1. klu krg kapel lmbt sehari leh smbt sx besday aku.. heeee happy for u... bia smp ke akhirat kekal nye hubungan ye

    ReplyDelete
  2. waaaa..lama da korang ni kan..kaka doa kan moga berpanjangan hingga ke akhirnya..

    ReplyDelete
  3. 4 thn lama tu...moga hubungan terus kekal... =)

    ReplyDelete
  4. kawan sy sorang pun tengah belayar sekarang. mb 6 bulan lgi bru jumpe kalau ade rezeki. huhuu....

    ReplyDelete
  5. InsyaALLAH.. Moga kekal ke akhirnya.. Mudah-mudahan.. :)

    P/S : Ayah saya dah lama dah jadi leturer kat sana.. Dah 7, 8 tahun camtu.. Cuma kitorang pindah dari luar, duduk masuk dalam.. Cikgu Abdullah Ismail.. Umur saya 24 tahun, nak masuk 25 dah.. Tua dah.. Hehe.. :p

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^