24 November 2011

gaji dah masukk! so jom invest sikit untuk kesihatan dan kecantikan diri kita

Assalamualaikum,

yayyyy gaji dah masuk kannn. so kepada ibu, mama, kakak dan adik semua melabur la sedikit gaji anda untuk kecantikan dan kesihatan anda. kita kan wanita. banyak benda nak kena jaga. luar dalam kena jaga. so untuk mengekalkan kecantikan kulit saya suggestkan ambillah collagen catalyst kerana collagen ni sangat sedap dan berbaloi-baloi harganyaa..tak sampai beratus-ratus okay! RM 59.90 shj.

dulu mula-mula saya pun kurang percaya dengan collagen-collagen ni. ye laa takut je letak benda-benda yang pelik dlm ni kan. tapi lepas beberapa bulan telan collagen ni dengan jus buah. mmg sgt besh. rasa nak makan byk kali je benda ni.hehehe biar cepattt je gebu.

collagen catalyst
.
.
.
.
.
.
.
.
minum dengan jus buah



kalau nak lagi fresh blend la buah sendiri yeee.buah epal ke,oren ke..yg mempunyai vitamin yang sesuai utk kulit.


jom pilih korang nak kulit yang mcmane? kulit A or kulit B??

kulit A


kulit B

kalau nak kulit B yang sentiasa sihat dan anjal boleh la amik collagen kalau nak kulit A boleh la simpan duit gaji anda untuk kekalkan kulit yang berminyak dan warna kulit tak sekata tuuuu. heheheh



credit to najahshakila


okay!!!
akhir kata makanlah collagen catalyst untuk nampak gebu dan muda sentiasa..
bila ada org terkejut bila saya cakap umur saya 22 tahun! maknanyaaa berkesan la collagen tu kot. wakakakak. 

(muka nak kne mintak penyepak woooooo)


KALAU BERMINAT boleyylaa
PM yaya di FACEBOOK
EMAIL : babygorjes@gmail.com

1 comment:

  1. cikyaya c gebu..=)
    cntik kulit..jeles boley??hehe

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^