13 November 2011

antara donut J.CO, BIG APPLE, dan DUNKIN mane korang lagi suka?

Assalamualaikum,

hamboi-hamoiii..semakin nak stusy semakin rajin update blog. hahah pelik kan sindrom ni. apa-apa pun kalau korang nak baca ke tak nak ke terpulang. blog tetap akan diupdate

tiba-tiba otak ni teringin nak tanya korang antara donut J.CO, BIG APPLE , DAN DUNKIN yang mana paling besh?


Doughnuts have a disputed history. One theory suggests that doughnuts were introduced into North America by Dutch settlers, who were responsible for popularizing other American desserts, including cookies, apple and cream pie, and cobbler.[citation needed] Indeed, in the 19th century, doughnuts were sometimes referred to as one kind of olykoek (a Dutch word literally meaning "oil cake"), a "sweetened cake fried in fat."[2]

(pinjam kat wiki)

ok sememangnya donut =gemuk tapi tak kisah laa. yang penting sedap. (pastu janganlah bising atas timbang yeee)

tapi kalau donut yg tradisional tu saya memang tak telan kecuali donut big apple dan donut jco. saya paling tak suke dunkin donuts tak sedap.hehe keras!

so korang pilih yang mana?


dunkin tak sedap




j.co lembuttt




big apple gebuuuu

(all pictures pinjam di guugle)


hehe dunkin donuts jgn mara ye. memang donut dunkin agak keras dan tak byk pilihan..sila upgrade kelembutan donuts anda utk mendapat pilihan di hati para penggemar donuts!

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^