21 November 2011

20112011 tarikh yang tak mungkin saya lupakan

Assalamualaikum,

selalu tarikh-tarikh cantik ni orang tunang..orang kawen. tapi saya lain. heheheheh nak tau tak sebab apa tarikh ni sgt bermakna?

sebabnyaaaaaaaa
-dah lama saya tak pegang diaaa..
-dah 4 tahun saya tak berani pgg diaaa


hehehe..apa pegang-pegang ni..gelinyaaa! yang saya tak pegang selama 4 tahun ialah

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.STERENG KERETA!!


tapi tarikh 20112011 saya dapat kereta kancil merah 2nd hand auto. hahahah terima kasih ayah. nnti akak bayar balik yeee..dah keje nnti. syukur alhamdullilah dapat juga saya bawa kereta. hheee adik-adik pun dah tak takut nak naik dengan sayaaa~

yipeeee!!!! tahniah cik yaya satu pencapaian baru dalam hidup kamuu.~
(selak gila pandai bwk kereta auto) hahaha

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^