24 October 2011

puding roti with kismis and chocolate chiposs! dappp..dappp

Salam,(mulai sekarang nak bahasakan diri dengan 'saya')

kalau time cuti je inilah kerja saya, memasak! balas dendam akat hostel tak boleh memasak.dah jiwa pun perempuan kan. so masak memasak ni dah macam aur ngan tebing., HAHAH

eh bukanlah itu motif sebenarnya, tekak saya ni terliur nak makan puding roti yang dibakar,dulu selalu gak buat puding roti tapi suka kukus dan lembap-lembap je. tapi sekarang teringin nk yang berbakau laaaa.

apa-apa jenis puding yang bersesuaian saya akan buat sos sekali. sedapppp~ dan sos itu saya buat dengan suka hati takde resepi. ikut tekak je.kalau tekak kata OK so its OK laa.



janganlah cakap saya nak menayang hasil masakan. cuma nak tunjukkk..


with chocolate chips! and kismis. its DONE!


dengan sos yang yummyyyy..sos special cik yaya


kerak-kerak roti yang hangus dibakar menambah selera si pemakan..HAHA ayat tak leh blahh

cukup untuk menambah sekilo dua berat badan yang sedia ada.

kalau nak resepi tanyalah dulu. ceitttt bajet ko retisss. setakat puding kampung ni orang tak pandang laa

6 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^