15 September 2011

penatnyaaaaaa nak fikir


Salam.

sila jangan percaya gambar tuh gambar aku. tu kembar aku jeeee. heehee~

ada kembar ke? sebenarnyaaa tidak sebab memang ITULAH GAMBAR AKU,cuma teknik tangkap gambar kot yang menyebabkan nampak lain.gambar tuh nampak macam bahagia je buat-but peace. tapi sebenanrnya otak aku ni dah tunggu nakpecah je fikir macam-macam.bila jadi pengerusi projek ni sangat penattt.semua perkara kena ambil kira.

aku malas nak timbulkan isu-isu bodoh yang telah pihak-pihak tertentu bangkitkan. rasa macam nak marah pun ada. nak mengamuk pun ada. pandaiiii suh buat program itu ini. pung pang pung pangg...tapi tuttttttt.
malas cerita panjang.

temanyaaa aku rasa hidup ini tidak adil. ada lagi yang besh. aku berbincang dengan seseorangyang bergelar HAJI tapiiii time berbincang boleh pulak dy cakap OKU, OKU juga tapi selera makan tak OKU, aku rasa macam nak kerat 14 orang tua tuh ko tauuu. harap je tittle HAJI tapi sifat naluri kemanusiaan tu 0%. 

CUBA  KORANG FIKIR dan bincangkan isu ni.


2 comments:

  1. Ya Allah , comelnyaaaaa cikgu kitewww nieewww :p Hihi .

    Hmm , sabar ya ! Be strong !

    ReplyDelete
  2. baru kita rasa camna jadi cikgu.

    hope students xbuat hal sebab dpt cikgu comel :)

    hehhe

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^