12 September 2011

mak minah jalan-jalan beraya

Salam,

sempat lagi berblogging sedangkan lagi 10 minit nak pergi hantar surat-surat sponsor untuk program PDK, mmg hebat lah. makin bz makin rajin update blog. sindrom pelik tuh. tapi takmoo cite banyak laa,letak gambar banyak leh laa. so korang layan la gambar-gambar sepanjang nak pergi rumah lecturer kesayagan kitaorang ni,HAHAHA



me with mia. 

 maaflah gambar-gambar ni tak ikut kronologi..main upload jekkk.
*abaikan muka yang memang tembam tuh.HAHAHA



yang comel kt belakang tuh la pensyarah kteorang. hehehe
*menu mee bandung
*bihun gorenggg sedap wooooo

memang lah sedap sebab dari pagi memang perut kosonggg.huhuh\


hehe sukalah kamera mia ni,..buat muka berlubang-lubang aku hilang dari pandangan


hehehe. badan sebenarrr. memang debab punn..i tak kisahhh



hahaha gambar ni agak pelikk.siapa pandai cari dia memang terbaik laaa...scan2..


 kamera yang mia beli ni jenama kodak. korang tangkap gambar sekali je memang cantik,takde edit2 pun nii..


 penatlah nak taip captionnn.huhuu tapiiii suke pic nieee.


si atif ni bawak keta tak cek air..hahaha naik tempreturee..lawak je..nak balik tuh rehatkan kereta jap. mak minah,mak senah, mak temah tengah repair kereta.wakakka

SEKIAN lah cerita bergambar saya. memang tak de cerita sangat pun, tapi sibuk-sibuk pun sempat beraya sekaligus hantar surat sponsor. heheheh

*TAK TERLAMBAT LAGI NAK UCAP SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIL

2 comments:

  1. lawala inner tu.. kat mane ek beli? hihi
    bia la gemok mane pon janji hati senang

    ReplyDelete
  2. heee best je raya
    selamat hari raya cikyaya comel!!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^