17 September 2011

gambar yang dapat 'NUR'


Salam,


jawab la salam walaupun dalam hati. peergh tetibaa saya jadi budak baik. panggilan pun SAYA bukan AKU. owh tidak. saya tetap begini. bila tengok gambar ni rasa nak sepak pun ada. bukan sebab apa sebab tak boleh terima bila dalam gambar muka sangat flawless setelah editting . tapi rupa sebenar HARAM SERAM. korang jangan percaya lah kalau wanita-wanita dalam blog ni comel semacam adalah sebabnyaaa. sebabnyaa edit dan make up. kecuali yang memang nattural beautyy la. JANGAN SENTAP noks


ok sengaja kecikkan gambar ni. seram kot. sepupu aku upload kat fb. tapi watpe nak kesah. aku tetap aku.takkan nak upload muke cun ajee


sebenarnya apa motif aku rajin update blog ni? aku pun tak tahu. korang ada idea tak nak aku tulis apa? ada sesiapa yang tengah baca blog aku tak?ke aku yang syok sendiri? tak de anonymous nak lempang aku ke?gambar aku kan semua edit2.hahahaha.

sebarang masalah atau pertanyaan mengenai makeup,dan cara kekalkan berat badan 60 ke atas sila komen di entry ini. hehehehe.sengal
~



 

2 comments:

  1. memang bercahaya la cikgu yaya . saya mengalami berat badan 60kg . ape yang perlu saya buat . hehehe .

    ReplyDelete
  2. sy baca even sy xkomen kdg2,,,huuuuu
    da dlm bloglist haruslah baca!!!!
    wt tutor mekap lg!!best2...huuu

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^