22 July 2011

pagi-pagi jangan puji cikgu ye.

Assalamualaikum,

pagi jumaat yang sangat indah. sebab dah minggu ke 3 aku berpraktikum, ouh pertama kalinya aku nak mengucapkan terima kasih banyak-banyak kepada pembaca-pembaca setia blog aku. bila korang komen tu memang aku rasa terharu menulis. (perasan noks)


tajuk 'pagi-pagi jangan puji cikgu ni' memang khas untuk aku. harini ada kisah yang sangat tragis.korang nak tauuuuuu..murid-murid aku pagi -pagi dah puji harini. aku pun pelik ah! napa pulak budak-budak ni puji aku. nak bodek eaaaaa..


diorang puji tu tak leh blah

'cikgu...manyakkk cantik lah arini'
'cikgu.....manyak wangiii lah arini'

pastu aku sound balik. oooooooo selama ni cikgu tak cantik la...tak wangi laaa...hahah!!

ada lagi yang menambah selepas 10 minit.

cikguuuuuuuuuuu, dadih cikgu buat semalam sedap lah!


(yang ini aku heran sikit, sebab kalau tak silap semalam dadih yang aku buat terkeras sikit sebab jenama ape ntah aku beli. padan muka!)


ok sebagai guru yang selalu melanyak budak-budak ni memang la terasa sedikit vangga apabila di puji bertalu-talu. HAHAHAHA! ayat tak leh blah..


MASALAHNYAAAA DI SINI!!


aku dah rasa sumthing bad  will happen. i dunno why!! hamik ko cikgu bahasa speaking doeee!.hahaha

ok the MALANG TAK BERBAU IS, thinner yang aku beli semalam untuk cuci tangan after cat dinding PECAH berderai. sungguh piluuu.....uuuuuuuuuuuuuu


tak pasal-pasal cikgu buat kerja amal pagi-pagi membersihkan lantai. mana korang nak dapat cikgu sempoi gila hujan pagi-pagi kat luar siap mencuci lantai..hahahha kan hujan lagi lah senang aku cuci.. naseb baik pakai baju pj. hahahaha



AL KISAH AL TAMMMMAT! siyess rasa nak pecah perut bila ingat. esok aku cerita satu cerita lawak lagi.



tak de gambar terbaru, ni je gambar paling terbaru aku.HAHAHAH!!





tak habis-habis dalam dunia khayalan cik yaya oiiii...silalah sedar.. tapi serius aku suka konsep baju dan bunga tangan Nurul Syuhada pengacara Majalah 3 ni. yelah dah orangnyaaa cantik pakai konsep apa pun cantik.


dah la baiiiii...hehe

4 comments:

  1. cikgu yaya...cikbintang nk puji..
    mata cikgu bulat larh..ehehehe =)
    ppsstttt xpe brngan2...dunia khayalan dunia impian ahaha

    ReplyDelete
  2. salam

    vote queenpink dapat hadiah

    http://roszaliza.blogspot.com/2011/07/vote-queenpink-dapat-hadiah.html

    ReplyDelete
  3. salamm..hi cik yaya,

    sy nk oder Virgin Coconut Oil..bile bole dpt??

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^