01 June 2011

wahh menang ipad2..alhamdulillah..

Assalamualaikum,

tajuk hari ini 'wahh menang ipad2..alhamdulillah..' itulah tajuk harapan aku satu hari nanti di blog tercinta ni. hahaha so jawapanyaa aku bukan menang ipad2 lagi lah. ciss! kena tipu lagi korang. kesiann..

janganlah marah. aku cuma nak gembirakan hati je. cuba korang bayangkan aku dapat ipad2 free. mesti senyum sampai ke telinga dan rasa diri yang paling bertuah di dunia kan. tapi semua itu hanya verangan. sebab itulah aku nak jadikan angan-angan ini kenyataan. nak mintak tolong korang klik link ni je. tak susah pun.korang pun berpeluang nk dapat ipad2 jugak. nnti kita boleh share2. hahahaa



ipad2..ipad2...ipad2...kalau nak free klik sini!!! memang berpeluanggg 

4 comments:

  1. sapa yg taknak ipad free. me pun seribu kali nak! hihi

    ReplyDelete
  2. hahaha..teruja ingtkan dpt tau..anyway good luck..;))

    ReplyDelete
  3. torkozut omak cik yaya oii ahaha

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^