15 June 2011

suka berblog bila mereka ada.

Assalamualaikum,

selamat malam semua. tepat pukul 1.00 pagi. tapi mata tak boleh lelap. dalam hati nak menaip sesuatu tapi malas gilaa. tapi kena jugak sebab ini terapi. terapi mata. bila menaip mata akan mamai..bila mamai kita boleh tidooo! ntah pape teori aku ni.

tajuk aku 'suka berblog bila mereka ada' maksudnya aku suka bila aku menulis ada orang komen. takdelah syok sendiri kan. daripada analisis yang aku buat. wahhh siap analisis wooo..ada 3 top commentor kat blog aku ni. bila aku post entry je mesti mereka sokong. walaupun aku merepek.

eh bukanlah aku nak cakap pembaca yang lain tak sokong..tapi mereka ni aku da anggap macam geng yang rapat la jugak dalam dunia blog ni. yelah blog tak femes memang kurang perhatian. macam aku ni. hehe. tapi tak nak la femes-femes. tak suka.

3 orang yang saya suka itu ialah
dia
dia
dia

hehee kalau nak tau siapa. klik la..baru tau..

thanks tau korang. korang la antara follower yang aktif. yang lain semua tidur.tak pun ntah-ntah ada silent reader. wahhhh bajet kau blog retisss. hello cik yaya. tampar muka nak! zZZzzzzZZZZzzzz

5 comments:

  1. shag memang peramah, blog zaty pun dye komen walaupun merepek hehek, lebiu laaa shag *ehh2 macam tak ada kene mengena dgn post nie, maap cik yaya*

    errr silent reader je =)

    ReplyDelete
  2. haruslah memberi komen....sbb tnpa cikyaya sdari mst ade isi dlm pnulisn cikyaya ni =)

    eh2 jom like cik abaya kita ni =)

    ReplyDelete
  3. waaa..bgus3!
    patut dicontohi!
    hihihi :D

    ReplyDelete
  4. hehe..tocey~ x sedar la plk slalu komen..

    ReplyDelete
  5. ye saya silent reader kak yaya..eh..termengaku pulak!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^