13 June 2011

sejuk perut mama pregnant kan kamu kalau macam ni.

Assalamualaikum,

gataiiii kawen pun idak. dah gatal nak ber mama..ber papa. opss jangan terasa.. semalam mak cik  dan pak cik aku datang la ke rumah. eh macam kelakau je ayat ni. ok straight to da point je. ni adik sepupu aku. hehe comel gila dia ni. dulu-dulu takut ngan aku. yelah aku kan singa betina. muka macam nak makan dia je. mestilah takut kan. hehhee.tapi bila dia dah makin besar ni. dah berotak sikit. barulah dia kenal mana singa betina mana kucing betina.hahahhaha sampai begitu sekali perumpamaan ye.

semalam nak ajak la dia main-main pastu tibe-tibe dia cakap nak 'bayang'..nak bayang...aku ni fikir la budak ni nak apa. terbayang-bayang..ahahahaha pastu baru aku dapat tangkap nak sembahyangggg..hehehe.comel je mayb dia tengah tengok mak dia sembahyang tadi kot.

pastu adik aku pun pakaikan la dia telekung yang besar gabakkk punya.hahaha dia peduli apa kan. asal tutup badan dia sudah.hehe jom tengok budak comel ni. kecik tapi pandaiii.




haiippp manin tutup-tutup muka lak. hehe malu lah tuh.




hahahahha kerut-kerut kening lak. flash kesian dy..hehhee


alolololloooo murahnyaaaa senyuman..sejuk pewot akak tengok. hahha tetibaaaa..


aku suka muka ni. blurr je. i likeee!

sebenarnya ada video dia tengah sembahyang..tapi besau sgt la. malas nk upload. bila tengok budak-budak ni mula lah otak aku ni verangan-rangan nak berumah batu. takmo aku berumah tangga. hahahaha..demand betul. 

bayangkan perut buncit ada baby. alaaaa cakap je lah mengandung pe susah. cukup-cukup!! gatal.



TOLONG BANTU SAYA. KALAU BUKAN ANDA SIAPA LAGI. HEEEE



haaa apa lagi LIKE jangan tak LIKE.

ni LINKYAAA

FIRST LIKE SINI


SECOND LIKE SINI


arigato gozaimas. sukahati aku je ejaan ni betol salah tatau.


6 comments:

  1. comel comel. haha mcm adik kite .. tp umo4 bulan, kakak2 dh sebok nak pkaikn dy tlekong. kecikkkk aje. comell . hahaha rndu pulokk. sobsob (ttbe ada sesi luah prsaan)

    ReplyDelete
  2. hehe..cOmey~ suka sgt tgk budak kecik pkai tudung

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^