03 June 2011

sambungan kisah baju couple saya yang sangat comel itu.

Assalamualaikum,

wah!! macam ramai je berminat dengan baju couple aku yang comel gila tuh (ok perasan) tapi ramai la jugak yang tanya kat facebook kan. so aku mestilah kena share kan. sharing is caring.

aku pun mulanya cuma blogwalking je. gatal-gatal kan nak cari baju-baju yang comel sekaliii terjumpalah satu blog ni.nama blog ni kawaiii. memang kawaiii la produk-produknyee. hehe.

jom kita usha

boleh tempah sticker

boleh tempah frame. memang aku suka gilaa yang ni. insyallah kalau nak kawen nanti mesti ada dua frame aku nak buat!

boleh buat t-shirt gengg...comel gila kan

baju untuk anak-anak. ini pun mesti buat gak nanti. hahah gataiiii

ahh! so sweet okay!

ini lagilah sweet! hahah nak interframe gak

ALL PICTURES CREDIT TO KAWAII

so kalau korang semua teringin nak ada jugak koleksi baju rekaan kain felt ni. wah ayat tak leh blah je kan. hahaha boleh la pergi usha-usha blog akak ni. memang cantik hasil kerjaa dia. kemas. walaupun kena tunggu lama sikit tapi berbaloi-baloi. tempahan dia berlambak-lambak so kena la ikut turn tau!!.

HARGA BERPATUTAN UNTUK HASIL KERJANYA, NAK MURAH SILA BELAJAR MENJAHIT MULAI SEKARANG. HEHEHE

so apa lagi!!! KLIK SINI CEPAT

5 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^