23 June 2011

perlukan pendapat rakan blogger yang prihatin dan berpengalaman.

Assalamualaikum,

lamanyaa aku tak jenguk blog ni. tak de masa woooo. semakin bertambah semester semakin bertambah sibuk. adatlah kan. belajar..kalau dah keje sibuk dengan sekolah. kalau dah kawen sibuk ngan laki ngan anak-anak. HAHAHAHA..aku memang suka berangan

aku jarang mintak pertolongan blogger. jaranggg sekali. kecuali suh LIKE gambar aku pakai abaya tu je. hahaha..tapi kali ni aku nak mintak la jasa baik korang untuk beri idea kat aku untuk mendapatkan sponsor untuk PROGRAM PEMULIHAN DALAM KOMUNITI . Program ini khusus untuk pelatih-pelatih OKU, so aku dan rakan-rakan sedang dalam proses menyiapkan paperwork untuk mendapatkan kelulusan JKM, so sekarang ni kami dah mula-mula nak mencari sponsor untuk menjayakan program ini.

aku berharap sangar rakan-rakan blogger leh bagi pandangan atau idea untuk mendapatkan sponsor-sponsor..atau korang nak sponsor pun boleh RM 1 pun kami terima. janji niat korang untuk membantu insan-insan istimewa. aku nak jadikan program ini sesuatu yang bermakna.

TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK

6 comments:

  1. follower blog ni kan ramai
    kalau buat kempen, atas nama BLOGGER PRIHATIN, RM1 sorang pun dah dekat RM2000
    kalau yg derma labih, lagi la banyak dapat kan

    kemukakan surat/penyata rasmi pasal program yg dianjurkan untuk mengelakkan sebarang ragu-ragu
    konpem, ramai yang datang membantu

    rakyat malaysia kan pemurah :)

    ReplyDelete
  2. buat game ,teka biji betik ke ape . then sapa nak join rm1 bayar . cakap la ni bukan tuk korg ,ni tuk anak yatim . and sapa menang kasi la something yang meaningful ,handmade pnye craft ke . tak rugi sebab sorg je pemenang ,

    yang nak join mesti ramai kan ?

    ReplyDelete
  3. Cik yaya, kalau untuk komuniti, rasanya banyak je syarikat atau NGO yang boleh sponsor. lagi2 sebab OKU kan.. gudlak yaya~

    ReplyDelete
  4. owh...same goes wif me here.. uyul pun tgh cr sponsor utk pergi educational trip ke china sem depan.. btul byk ngo innanie,uyul pun da try mintak kat nestle, petronas..tp 2 la it require a lot of procedures..

    tp yaya try la mintak, sbb untuk program OKU kan..mne taw sng dpt ke:))

    ReplyDelete
  5. yaya..masa eca wat khidmat msyrkt kt kolej dlu kan...kitaorg bgi2kan kumpulan,then,g kedai ke kedai,kutip derma.bawa sekali surat dri kolej lah.btw,buka gerai apa2 ke kat kampus,dpt juga tue.

    tulis surat kat makbapa/sedaramara/gf-bf minta sponsor sikit.hehehe :)

    ReplyDelete
  6. stuju ngn cadangan kat atas..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^