04 June 2011

kalau korang tak gelak tengok lawak SEPAH memang tak normal.

Assalamualaikum,

hye, nama saya dafi. hahaha (yang kat tengah tu cakap ! hahaha)

siapa tak kenal kumpulan SEPAH raja lawak. memang gila lah! hahahaha. aku memang tak pernah missed tengok lawak mereka. setiap minggu mesti layan. bagi aku sepah memang pelawak berkualiti. bukan macam orang tuuuuuuu..hahah tak besh lansung! yang penting sepah terbaik. 

yang terbaru ni minggu 10 memang rasa nak terkeluar urat perut aku. hahaha yang tak tahan. mak aku pun gelak menangis-nangis. hehehe besh woooo! 

MINGGU 10



MINGGU 3



bagi aku inilah yang paling lawak. tapi yang lain pun lawak gak. hehehe korang suka siapa??

1 comment:

  1. sepah terbaekk kut . mimi p maharaja lawak minggu 10 kat penang tuh . n siap bawak sepandukk sepah ag . and now mimi ada tshirt official fan sepah :) yey !!!!

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^