07 June 2011

GIVEAWAY 4 JAM CATALYST VIRGIN COCONUT OIL-DAH TAMAT !!

Assalamualaikum,

alhamdulillah..ada jugak yang sudi join GIVEAWAY 4 JAM  CATALYST VIRGIN COCONUT OIL ni. hehe ada 4 orang je yang join. syukur2 tak de lah pening sangat nak pilih pemenang nanti. hehe. pemenangnya akan diumumkan dalam masa 2 atau 3 hari lagi yaa..cepat-cepat nanti tak eksaited pulak kan.

rasa macam besh pulak buat GA 4 JAM je. tak banyak pernyertaan dan senang nak pilih. hehe. okay lah
thanks kepada

WAN JUN SMILE
CIK BINTANG
NURUL AIN
KUKIN

sebab sudi join GA yang tak seberapa ni. rasanya macam nak bagi hadiah kepada 4 orang ni terus. tp tengoklah cmane nanti. kalau memuaskan hati dan rezeki korang murah adalah...hehe..

okay! nanti ada GA 4 jam yang kedua. tunguuuuuu...

4 comments:

  1. hehehe..kalo cikyaya haruslah..eh2 wajiblah join okey hehe

    ReplyDelete
  2. tak sempat nak join sbb kuar td.. huhu

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^