07 June 2011

GIVEAWAY 4 JAM CATALYST VIRGIN COCONUT OIL



Assalamualaikum,

whoaaaa rajinnyaaa cik yaya korang create poster comot ni. demi VCO la katakan sanggup buat apa sahaja.ekceli time aku buat poster ni teringat nak buat macam giveaway la. tapi giveaway yang mudah je. yaya sendiri akan pilih pemenang. yang uniknya giveaway ni hanya 4 jam sahaja!!

SYARAT-SYARAT GIVEAWAY:
  1. Follower mestilah 100 ke atas. 100 pun tak pe
  2. WAJIB letakkan poster di atas
  3. WAJIB letakkan LINK ini http://princessyayah89.blogspot.com/2011/02/inginkan-kulit-sihat-dan-kesihatan-yang.html
  4. Mesti pandai review tentang produk ni. kalau peserta yang buat lebih dari perkara-perkara yang yaya bagi ini, contohnya letak testimoni or gambar-gambar ke. insyaallah ada peluang untuk anda menang hadiah misteri...
  5. PEMENANG hanya SEORANG!! YANG PALING KREATIF DAN BERUSAHA.sendiri faham la..bodek2 ke.HAHAHA
*so cepat-cepat sayang semua!! hanya empat jam giveaway ni
*SILA TINGGALKAN LINK DI RUANGAN KOMEN 

DARI JAM 6-10 MALAM NI SAHAJA!!!

5 comments:

  1. cik yaya...menarikkk nyerrrr~ :)

    ReplyDelete
  2. i join dear... nie link nyer
    http://wanjunsmile.blogspot.com/2011/06/kulit-cantik-gebu-licin-dengan-catalyst.html

    ReplyDelete
  3. cikbintang join

    http://laylaluckystars.blogspot.com/2011/06/iveaway-4-jam-catalyst-virgin-coconut.html

    ReplyDelete
  4. join!!!

    http://bicarasigadisdesa.blogspot.com/2011/06/ga-4jam-virgin-coconut-oil-by-cik-yaya.html

    ReplyDelete
  5. http://sisengalyangbebal.blogspot.com/2011/06/giveaway-4-jam-catalyst-virgin-coconut.html

    joined :D

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^