03 June 2011

dulu cakap tak nak baju couple GEDIK je!



Assalamualaikum,

yayy! akhirnya dah sampai jugak baju yang aku tunggu-tunggu. tapi mula-mula sakit hati gak. sebab adik aku yang dapat jumpa abang pos laju hensem tuh. huhuhuhuhu..hhahahah curang kejap-kejap tak pe kot.

dulu aku selalu cakap gedik la orang pakai baju-baju kaple ni. bukan cantik pun. tup2 now aku pun dah ada baju kaple. tu pun lepas 3 tahun 6 bulan berkasih sayang, yakss! HAHAHA.


ini berseni namanya snap pic cmni.

 apa maksud 251107 tu yaaa?


ni budak gemuk punyaaa


baju ni aku yang draf designnyaa.pastu akak yang jait baju yang reka2 warna ni semua. sangat kreatif akak ni. mmg aku salute la sapa mampu buat benda-benda ni. tangan aku keras wehh.


so kalau berminat silalah tengok sticker atas ni.ada no phone dan blog lagi. sila-sila order jangan tak order. anda boleh reka apa sahaja corak.

12 comments:

  1. Bf aku confirm x pkai klu bli bju coulple cenggini..

    ReplyDelete
  2. ape link blog dea ? berminat nak beli :D

    ReplyDelete
  3. YAYA!CANTIK GILA OK!

    EIII GHASE NAK TIRU2 JE DESIGN,HAHAHAHA!

    ReplyDelete
  4. @ORaNgE
    sumpah!! mmg terbaekk.hehe comel kan

    ReplyDelete
  5. @@juera

    depends gak..hehe kalau berumur pun boleyy je.bapak budak pun pakai lagi bju cmni

    ReplyDelete
  6. @cik helena

    haha cik hel.reka sendiri!!kalau nk tiru 50%

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^